• İletişim



    TÜRKİYE İLAÇ ve TIBBİ CİHAZ KURUMU
    Eskişehir Yolu Söğütözü Mah. 2176. Sok. No:5 06520 Çankaya/ANKARA T +90 (312) 218 30 00 F +90 (312) 218 34 60
    TIBBİ CİHAZ FAALİYETLERİ YARDIM MASASI (ÇAĞRI MERKEZİ)
    T +90 (312) 218 33 33
    KOZMETİK FAALİYETLERİ YARDIM MASASI
    T1 +90 (312) 218 32 68 T2 +90 (312) 218 32 43
    TÜBİTAK - BİLGEM Yazılım Teknolojileri Araştırma Enstitüsü (YTE)
    Çukurambar Mah. 1478. Cadde No:22 06100 Çankaya/ANKARA E uts-iletisim [at] tubitak.gov.tr
  •  
  •  
  • Home
  • /Duyurular
  • /Ürün Takip Sistemi UTS-v7.25.0 Sürümü Yayınlandı

Ürün Takip Sistemi UTS-v7.25.0 Sürümü Yayınlandı

Yeni Eklenen Özellikler/Gereksinim Değişiklikleri

  • UH – MEDULA Eczane – ÜTS entegrasyonu için gerekli servisler yazıldı, test ortamında gerekli SGK tarafının denemesi için veriler hazırlandı.
  • UH – Üretici/İthalatçıların, tekil ürünlerinin son kullanma tarihlerini değiştirmelerine izin veren özellik eklendi.
  • KZM-Firmaların kozmetik ürünlerini Excel kullanarak toplu bir şekilde eklemeleri sağlandı.
  • TC-Yetkili Distribütörlük Belgesi, Kalite Yönetim Belgesi – ISO-13485 ve Yerli Malı Belgesi Fiziki Evrak Gerektirmeyen Başvuru olarak güncellendi.
  • TC-Sistem İşlem Paketleri’nde Menşei Ülke, İthal Edilen Ülke, GTİP Numarası, Katalog ve Kullanım Kılavuzu alanlarının başvurusuz şekilde güncellenmesi sağlandı.
  • PGD-Rapor tipinden ve türünden bağımsız olarak “Taslağa Döndür” işlevi geliştirildi.
  • PGD-Risk değerlendirmesi sadece başlangıç raporu için zorunlu yapıldı. Sonradan eklenen final/takip raporlarına, ilişkili olduğu başlangıç raporunun risk değerlendirmesinin otomatik set edilmesi sağlandı.
  • PGD-Tekil ürünün sahibi olan bir kurumun geri çekme tanımlaması işlemi sonucunda ürünün ithalatçısı/imalatçısına mail gönderilmesi sağlandı.
  • KKY – Eczane sahibinin, MERSİS’ten durumu nedeniyle pasifleştirildiğinde, sistemde tekrardan aktifleştirilebilmesi sağlandı.
  • Mobil-Mobil uygulama altyapısı Flutter kullanılarak tamamen değiştirilerek versiyon 2.0.0 olarak yayınlandı.
  • TC-TİTCK’dan gelebilecek toplu ürün silme ihtiyaçları için gerekli altyapı hazırlandı.
  • TC-MEDULA ile ÜTS sistemleri arasındaki SUT eşleşmelerindeki farklılıkların nedenleri analiz edilip SGK ile paylaşıldı.
  • PGD – İmalatçı Olumsuz Olay Raporları faaliyet tipi açıklama alanı karakter sınırı artırıldı.

İyileştirmeler

  • KM – Teknik servis personel kaydının listelendiği ekrana, personelin çalıştığı teknik servis kuruluşuna göre sorgulanabilmesi için filtre eklendi.
  • KM – Kalibrasyon kuruluş başvurusu ödeme tiplerinde güncelleme yapıldı.
  • KM – Kuruluş ve yetki belgesi başvuru süreçlerine yeni durumlar eklendi
  • KM – Teknik servis başvurularındaki kurum türleri özel-kamu ayrımından tüzel-gerçek kişiye dönüştürüldü ve kamu başvurularında istenen üst makam onay yazısı kaldırıldı.
  • UH – Bildirim listeleme sayfalarında hem seri numarası hem lot numarası bulunan tekil ürünler için iki bilginin de girilmesi isteniyordu. Sadece seri numarası girilerek sorgulama yapılabilmesi sağlandı.
  • UH – Üreticilerin üretim tarihini güncelleyebilme koşulları gevşetilerek, ileri almak istedikleri tarihte bildirimleri yoksa, üretim tarihini ileri alabilmeleri sağlandı.
  • TC-Ürün numarası kullanan Excel dosyalarında eğer barkod kuruluşu GS1 ise, ürün numaralarının sonundaki boşluk silindi.
  • TC-“Endikasyon Dokümanı mı?” alanı “Kullanım Amacı Formu/Beyanı mı?” şeklinde ve “Yerli Malı mı?” alanının “Yerli Malı Belgesi Var mı?” şeklinde güncellendi.
  • KKY – Vergi numarası ile firma sorgulanan servis sonucunda dönen kayıt sayısı 20’den 250’ye çıkarıldı.
  • TC – Sut Kodu eşleşmelerini kontrol eden batchin tarih yerine id’ye göre sınıflandırılıp SGK’dan çekmesi sağlandı.
  • Altyapı-Destekleyici İşlevler/Zamanlanmış Görevler’in başarısız olan asenkron talepleri alt yapı ekibine mail bildirimi olarak gelmekte idi. Başarısız olan asenkron talepler okundu olarak işaretlenerek aşırı mail bildiriminin önüne geçildi.
  • Altyapı-Destekleyici İşlevler/Zamanlanmış Görevler’in çalışmadığı durumlarda alt yapı ekibine mail atacak bir servis yazıldı.
  • Mobil-Mobil uygulamanın kullandığı servisler hızlandırıldı. Dokuz saniyeye kadar çıkan sorgu süresi bir buçuk saniyeye düşürüldü.
  • UH – Bildirim Bildirim detay sayfasına yazdırma özelliği eklendi.
  • UH – Toplu bildirim yapılan excelden okunan verilere trim eklendi.
  • KZM – Basvuru durumu uygun mu checkerlarının hata mesajına mevcut başvuru tipi eklendi.
  • KZM – Formül Ekleme Sayfasına ‘Bileşen Adı Arama’ kriteri eklendi.
  • Test-Otm – Otomatik test hızının arttırılması çalışması yapıldı.

Giderilen Hatalar

  • KM – Bakım/Kalibrasyon süreci yaklaşan cihazların son bakım/kalibrasyon tarihlerindeki renklendirmelerdeki hata giderildi. (style function düzeltildi.)
  • TC-Envanter ürün eklerken ülke adlarında yaşanan sıkıntı giderildi.
  • UH-Ürün Yönetimi tarafından Ürün Hareketleri’ne bildirilmesi gereken ilişkili asenkron isteklerin sıralı çalıştırılması sağlandı.
  • TC-Tıbbi Cihaz Geçmiş Detayındaki Ürün Belge Geçmişleri tabındaki Orjinal-Türkçe Doküman kısımlarındaki yanlış yönlendirme düzeltildi.
  • UH – Alma bildirimleri sayfasındaki Almak istemiyorum olarak işaretlenen bildirim olduğunda diğer sayfalara geçememe durumu düzeltildi.
  • TC – Timeout yiyen Sut Kodu Eşleşmesi sorgulayan methodun timeout yememesi sağlandı.
  • TC – ÇKYS poliklinik güncellerken, imza yetkilisi ÇKYS’den boş dönebilmektedir. Artık geçiş süreci tamamlandığı için, bu alan zorunlu hale getirildi.
  • KZM – Ürün Güncelleme Başvuruları Listeye sayfasının adındaki yanlışlık giderildi.

Diğer (Türü “Task” Olan İşler)

  • TC-SUT Kodu eşleşmelerini senkronize eden job’a özetleyici tasklet eklenerek tek tek görülmesi gerekmeyen kayıtların özet hale getirilmesi sağlandı.
  • TC-Müşterinin göndermiş olduğu Excel dosyasındaki barkod listesine göre istenilen bilgiler doldurulup(Firma, ürün bilgisi vs.) müşteriye gönderildi.